[OT] Re: citrix-client

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 24 Maj 2004, 14:54:34 CEST

> ICA != RDP
> Citrix Metaframe != Terminal Services

Hmm... to co ja trace korzystajac z klienta terminali a nie z Citrix ??
Zainstalowalem klienta Citrix i nie widze duzej zmiany w funkcjonalnosci.
Jedynie moge podmapowac sobie dyski i chyba cos tam z dzwiekiem zakombinowac,
ale nic nie zakombinuje, bo ani na serwerze, ani na mojej stacji roboczej nie
ma karty dzwiekowej.

Tak wiec dla mnie nie ma to zadnego znaczenia czy korzystam z klienta
terminali czy z citrixa. Funkcjonalnosc mam taka sama.

Ale co ja tam robie... odpalam kilka programow i czasem przegladarke...

Pawel