jak usun±æ swap

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
¦ro, 26 Maj 2004, 21:46:58 CEST

Witam

Jak usun±æ w trakcie pracy maszyny swap (w pliku)? swapoff /plik popracuje
chwilê, koñczy siê bez b³êdów a swap dalej dzia³a, jak usunê plik w którym
by³ swap jest to samo, jedynie w /proc/swaps mam:
Filename                        Type            Size    Used    Priority
/swap.dupa (deleted)            file            224248  173028  -1

Jak siê tego pozbyæ (bez rebootowania maszyny)?
W ogóle problem jest taki, ¿e _co¶_ mi ci±gle zawala swapa i nie sprz±ta po
sobie, swap siê koñczy i system niemi³osiernie muli, bez swapa, na samym
ramie, dzia³a OK.
Co mo¿e byæ pzyczyn±? Jak znale¶æ _co¶_?
kernel24-2.4.26-1
TIA

--
Piotr Drozdowski
drozdo(at)uszatek.int.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl