bootsplash w 2.6.6

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 25 Maj 2004, 12:50:09 CEST

W liście z pon, 24-05-2004, godz. 17:50 +0200, Maciej Świniarski
napisał:

> potwierdzam

Ja tez:) Warto bylo czekac;) Pamieta moze ktos jak sie ustwaialo zeby
bootsplash dzialal na wszystkich konsolach a nie tylko na jednej? I
jeszcze martwi mnie to ze tekst w konsoli znie zajmuje calego dostepnego
okienka :(
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>