Re: Jaki system na ten sprzęt?

Wojciech Hojda whojda w wp.pl
Wto, 25 Maj 2004, 12:41:25 CEST

> Ja bym polcał jednak RA, z ew. upgradem jądra do 2.4 - chociaż nie
> bardzo widzę sens tego upgradu. Jędro 2.6 mi na maszynach klasy Pentium
> 200-233 bardzo zwolniło pracę.

Dzięki za odpowiedź. Po co w takim razie jest 2.0 na arch i386 ? I czy tam
jest 2.6 ? Jeżeli tak, to wydawało by się, że powinno chodzić sensownie...
Myślałem, że najwygodniejsze dla mnie będzie właśnie 2.0 bo sam mam (tylko
na athlona) i najłatwiej sobie z tym poradzę. Znam po prostu nazwy modułów
(sieć, muzyka) a tak to będę się musiał naszukać, chyba, że ktoś podpowie
:-) (Realtek 8139 i OPL3Sa2)
Ale jeżeli szybsze (co jest logiczne) będzie jajko 2.2 to tak zrobię - po
prostu dłużej mi zejdzie (podpatrzę sobie co wrzucił RH)
A przy okazji, jaka jest minimalna ilość pamięci RAM dla RA - żeby jako tako
działalo.
Sąsiedzi się i tak zdecydowali na nowy komputerek, ale chwilę to potrwa -
kasa :-(

Jeszcze raz dzięki za radę i pozdrawiam

Wojtek Hojda