syslog śmieci mi w logach

Piotr Siwicki ares w pld-linux.org
Śro, 26 Maj 2004, 10:17:14 CEST

>  W /var/log/messages znajduje takie wpisy:
>
> May 26 06:04:25 serwerpld syslog-ng[1295]: STATS: dropped 0
> May 26 06:14:26 serwerpld syslog-ng[1295]: STATS: dropped 0
> May 26 06:24:26 serwerpld syslog-ng[1295]: STATS: dropped 0

> O co tu chodzi? Jest tego w pigułe.
>
> Jak to ograniczyć?
>
> --

przestraszyles mnie ;-) ja mam srednio 2 MB logow w ciagu minuty ,a tu
tylko co 10 minut cos masz :D

to co pokazales, to jest po prostu informacja demona syslog, ze od
ostatniego wykonania logowania do momentu kiedy pojawil sie nowy wpis w
syslogu nie wydarzylo sie nic co by bylo godne zalogowania.
swiadczy o tym komunikat STATS: dropped 0  <--- czyli odrzucono (zgubiono)
 0 wpisow.

wiekszy problem jest, gdy syslog nie nadaza z logowaniem, o tym wtedy tez
informuje podajac ilosc pominietych wiadomosci.

dobry log nie jest zly :>

pozdrawiam

Piotr 'ares' Siwicki