Brzydkie czcionki w dokumencie wydrukowanym w OpenOffice

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 27 Maj 2004, 00:22:55 CEST

W liście z śro, 26-05-2004, godz. 23:49 +0200, Arczi napisał:
> Witam
>
> Mam taki problem, po wydrukowaniu jakiegos dokumentu w OpenOffice polskie
> literki na wydruku są powiekszone i pogrubione, podczas, gdy pozostała
> część wydruku jest poprawnie wydrukowana nie wiem co jest jest tego
> przyczyna. Uzywam OpenOffica 1.1
> Dodam jeszcze w koffice-kword cały wydruk jest poprawny
>
> Drukarka to Canon i320

Problem stary jak openoffice (chyba) i wiele razy poruszany.
pld-linux.org nie działa, ale archiwum listy tak...
Podczas wydruku podmienia czcionki, uruchom spadmin (OpenOffice.org
Printer Administration) i wyłącz zamianę czcionek.

ps. może by do stopki dodać również link do archiwum listy?
Krystian T

        "errare humanum est..."