jak usun±æ swap

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Czw, 27 Maj 2004, 01:36:15 CEST

Dnia Wed, 26 May 2004 21:52:41 +0200
The Undefined <undefine w aramin.net> napisa³(a):

> niemozliwe...
> strace probowales? czy nie zglasza jakiegos bledu?

strace nie próbowa³em, teraz ju¿ nie mam pliku ze swapem i strace o tym mówi
(strace swapoff -a) ale swap dalej dzia³a ;)
Je¶li tworzê nowy plik && mkswap && swapon to swap siê normalnie dodaje a ¿e
nie ejst u¿ywany to i normalnie siê go swapoff`uje - ale ten stary
'nieistniej±cy' dalej dzia³a ;)

> hm..
> odpalic top-a i posegregowac wg uzycia swapa? ;)

To by by³o pomocne ;) Ale jak sortowaæ wg swapa (chyba nie 'M'?)? (Jak w
ogóle mo¿na sprawdziæ co i w jakim stopniu u¿ywa swapa?)

pozdrawiam

--
Piotr Drozdowski
drozdo(at)uszatek.int.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl