pld-builder

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 31 Maj 2004, 13:06:50 CEST

On Mon, May 31, 2004 at 07:29:19AM +0200, Pawel Koska wrote:

> Nie wiem czy gdzies lezy, ja zbudowalem sobie ze speca.
> Wiem jak mniej wiecej budowac spece, Ja stworzylem sobie chroota i tam
> zainstalowalem wszystkie pakiety ktore sa wspominane w tych opisach.
>
> Myslalem ze ten pakiecik mi pomoze, jakos usprawni mi budowanie specow.
generalnie ten pakiet miał służyć do stworzenia buildera. czyli
dedykowane konto, z chrootem w środku itepe...
Tylko że.. to jest jeszcze builder starego typu (czyli taki jak w
RA/NEST), do tego chyba niezbyt sprawny... :>

idea jest taka jak w przypadku builderów pld.
Wysyłasz zlecenia budowania czegoś, a builder automatycznie ściąga pliki
i buduje pakiet który następnie gdzieś wrzuca.

Ale.. jak chcesz coś takiego robić lepiej imho skorzystać z automatyki w
pld-builder.new ;) (ta która jest używana w AC). Możliwość
automatycznego upgrade, automatycznej instalacj zależności.. jest bardzo
przydatna :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała