badanie możliwości monitora

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pon, 31 Maj 2004, 17:56:56 CEST

On Monday 31 of May 2004 16:44, Radosław Kintzi wrote:
> Jaki soft potrafi automatycznie rozpoznać typ monitora, jego
> możliwości i utworzyć w XF86Config odpowiednią sekcję ? Jak to jest
> robione np. w livecd ?

W livecd masz pewnie opcje w dpms w konfigu od X'ow, ale dla takich ustawień
nie osiągniesz więcej niż 85 Hz. Ja na przykład liczyłem sam modeliny
korzystając ze skryptu:
http://koala.ilog.fr/cgi-bin/nph-colas-modelines

Musisz znać trzy parametry: Maksymalna częstotliowść pionowa i pozioma
monitora oraz maksymalne taktowanie moniotra (max bandwidth) przy maksymalnym
taktowaniu karty (w MHz).

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551