TeXLive - czyli PLD i tetex.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Czw, 4 Lis 2004, 11:27:56 CET

Witam

Doszedłem do wniosku, że jednak pldowski tetex to padaka. Niby poinstlowałem
wszystkie potrzebne pakiety a czionek OT1 i tak nie ma. Wydajem mi się, że
pakietu polski też nie ma... Nie mam czasu teraz na tropienie szczegółów,
dlatego ściągnąłem sobie TeXLive (uważanego za najlepszy system TeXowy)
zainstalowałem. Nie mieszałem nic ze ścieżkami dostępu więc poszedł on do
/usr/TeX/bin/i386-linux. Zastanawiam się gdzie teraz zmienić PATH, aby LaTeX
był dostępny dla wszystkich. Pomyślałem, że /etc/profile powinno byc ok.
Zmodyfikowałem go tak (linia 131):

unset SH
PATH="${PATH}":/usr/TeX/bin/i386-linux
export PATH USER LOGNAME HOSTNAME HISTFILE HISTSIZE PS1 PS2

I chyba wszystko mi działa...
A tego maila piszę bo może komuś się przyda.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php