Re: Kilka pytań...

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Czw, 4 Lis 2004, 11:57:52 CET

>Jak sie lata nie naklada, to sie ja poprawia przy czym nazwa sie nie
>zmienia. Tak wiec calkiem mozliwe np ze w openssh.spec dla 3.9p1
>znajdziesz late o nazwie openssh-3.2.3-askpass.patch (openssh i nazwa
>calkiem przykladowe).
Ok. ale jeśli wewnątrz łaty są operacje na plikach w katalogu 3.7p1, to już
jest błąd, tak?

Po prostu sie zastanawialem, czy ktos moze chciec przy pomocy danego speca
zbudowac starsza wersje (podmieniajac ja na poczatku speca) i wtedy nowsze
laty sie nie naloza, a starsze owszem... ale to chyba bez sensu, bo można
starszego speca pociągnąć...