afterstep

arczi-02@o2.pl arczi-02 w o2.pl
Pią, 5 Lis 2004, 19:10:03 CET

Dnia Fri, 5 Nov 2004 15:17:53 +0100, Kacper Kornet <kornet w camk.edu.
pl> napisał:

> Jeżeli chodzi o Afterstepa w wersji 1.8 to tapetę możesz ustawić w
pliku
> GNUstep/Library/AfterStep/asetroot
>
> Ja mam np:
>
> MyBackground "back0"
>      Use 0 "~/Images/tapeta.jpg"
> Scale
> ~MyBackground
> *asetrootDeskBack  0  "back0"
>

> Nie zapomnij tylko wywołać modułu asetroot w swoim autoexec
>
> Więcej szczegółów w man asetroot.
>
> Pozdrawiam,

Dzięki wszystko działa, co prawda musialem wrzucić pliki konfig. do
$HOME/.afterstep/  a nie do $HOME/GNUstep/Library/AfterStep/, ale to
może dlatego, że uzywam Afterstepa 2.00.beta4b zbudowanego z speca

Korzystają z okazji interesuje mnie jeszcze co trzeba zrobić, aby po
'usunięciu kursora myszki np.aterma' aplikacja nie była odsyłana w
tło.Oraz dlaczego jak zminie theme na jakies inne to afterstep jakby
zamiera i nic sie nie da zrobić pomaga tylko restart.