Image...

Mateusz Potrykus netcomp w wp.pl
Pią, 5 Lis 2004, 20:53:46 CET

Witam.

Mam takie pytanko. Chcę zainstalować z netu PLD 2.0 opcje
SERVER i do tego dorzucić X-Window i KDE oraz kilka tam
potrzebnych rzeczy. Ściągam wieć image bootdisk_net.img (o ile
pamiętam nazwę) i gdy zaznaczam X-Window i KDE to przy
instalacji wyskakują błędy, że nie zostały znalezione: X-
Window, KDE, apache i wiele wiele innych, prócz tych
podstawowych. Jaki image mam ściągnąć, aby zainstalować to?
Do czego są image addons2.img, addons2.img i addons3.img?

Pozdrawiam.

"I Jazz Love You"
http://klik.wp.pl/?adr=www.urbtunes.com&sid=264