Problem z konfiguracją LILO

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 7 Lis 2004, 10:53:26 CET

Dnia niedziela, 7 listopada 2004 10:19, bankan napisał:

> Widze, ze zaistniało małe nieporozumienie. Ja zawsze pisałem dos, a win
> to tak pisałem w przenosni bo chodzilo o Windowsa. Moja nieścisłość.
>
> A co do table=/dev/hda to z tym i tak nie chodzi. Ciągle to samo.

Też mam na jednym z kompów Win98SE i PLD Ra+. U mnie lilo.conf wygląda tak:

# Start LILO global section
boot = /dev/hda2
compact
timeout = 50
prompt
vga = 10
default = devel

install=/boot/boot-bmp.b

bitmap=/boot/lilo-linwin.bmp
bmp-colors=10,,7,6,,14
bmp-table=280p,200p,1,6,150p
bmp-timer=1,30,10,0,7

# Linux bootable partition config begins
image = /boot/vmlinuz-2.4.24-0.3
  initrd = /boot/initrd-2.4.24-0.3.gz
  root = /dev/hda3
  label = devel
  read-only # Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only for
checking
# Linux bootable partition config ends

# DOS bootable partition config begins
other = /dev/hda1
  label = dos
  table = /dev/hda
# DOS bootable partition config ends

Spróbuj u siebie read-only przenieść z sekcji globalnej do lokalnej, może
akurat pomoże.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\