ALSA - snd_ymfpci.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 6 Lis 2004, 16:47:05 CET

Dnia Sat, Nov 06, 2004 at 01:35:50PM +0100, Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> 0x311 to chyba będzie 785

Wpisałem, lecz po starcie mam komunikat:
"you passed an undefined mode number", czyli niestety wygląda na to, że
akceptowane są tylko wpisy vga=_słowo_ lub vga=_cyfra_.

> Myślę, że jakieś tnt2 - od biedy akceleracja 3D nawet działa.
> Tylko, czy ja dobrze pamiętam - chodzi o laptop?
> Pewnie na PCI.
Nie chodzi o laptop, ale PCI albo ISA może być.

Przy okazji moich prób, sprawdzałem działanie programu SVGATextMode i
okazało się, że w /etc/TextConfig trzeba ręcznie poprawić ścieżki
np. powinno być "FontPath /lib/kbd/consolefonts" i FontProg "/bin/setfont".
Piszę, bo może komuś, kiedyś się ta informacja przyda.
U mnie program nie pomógł. Wybierając Chipset S3 miałem różnokolorowe plamy na
ekranie.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505