PLD i Exchange

marcin steć marcinek w nea.pl
Sob, 6 Lis 2004, 17:00:33 CET

Jest tak:
Jest sobie maszynka na AC która obrabia trochę poczty. Z wcześniejszych
wątków wyczaiłem, ze jest sporo antywirusów na serwery poczty. Jest też
M$ Exchange, na którego antywirusy są delikatnie mówiąc drogie. Chcę
zrobić tak: PLD obrywa całą pocztą z jakiejś domeny, skanuję ją czymśtam
(CLAM || Avis albo inne coś) i przesyła ją jak leci do exchange. Czy
jest to możliwe? Można zrobić takie cos prościej niż ustawienie
forwardów dla kazdego konta oddzielnie?
Aha, wydajność nie jest zbyt istotna, a exchange jest nie do ruszenia :-(

P.S. Sorki za pytanie ogólno Linuxowo/SMTPowe, ale będę to robił na AC,
więc pewnie jeszcze wrócę z pytaniami technicznymi...

pozdrawiam
marcinek