pld, firewire i kamera sony

marcin steć marcinek w nea.pl
Sob, 6 Lis 2004, 18:19:01 CET

Cześć,

Chciałbym sobie zgrywać filmy z kamery sony na DVD. Oczywiście pod AC.
Dogooglowałem, że to cos co posiadam ma złącze i.Link które służy do
zciągania cyfrowego obrazu (standard DV) z kamery do kompa i jest niczym
innym jak firewire.
I tu pytanko czy ktoś to już ćwiczył pod AC. Jaki sprzęt pod FW? Nie mam
na pokładzie, ale słyszałem, że można kupić kartę.
Aha, może macie jakieś wrażenia z obróbki wideo: Kamera miniDV -
firewire - <czay mary z mjpeg tools i mencoderem> - płytka DVD lub VCD?
Na AC.

marcinek