pld, firewire i kamera sony

Andrzej Mielecki szuwar_ek w wp.pl
Sob, 6 Lis 2004, 18:42:38 CET

>Chciałbym sobie zgrywać filmy z kamery sony na DVD. Oczywiście pod AC.
>Dogooglowałem, że to cos co posiadam ma złącze i.Link które służy do
>zciągania cyfrowego obrazu (standard DV) z kamery do kompa i jest niczym
>innym jak firewire.
>I tu pytanko czy ktoś to już ćwiczył pod AC. Jaki sprzęt pod FW? Nie mam na
>pokładzie, ale słyszałem, że można kupić kartę.

witam! to mój pierwszy post na tej grupie :)
co prawda mam doświadczenia jedynie wingrozowe, ale jak sądzę są dość
uniwersalne:
- kamery Sony miewają problemy z kontrolerami na chipsecie Via - czasami ale
gdyby co, warto wziąć to pod uwagę (miałem dwie vie i obie działały)
- podobno najlepsze kontrolery są na chipsetach Texas Instruments
- ważny jest też dobry dysk, a raczej jego transfer - strumień leci spory,
bo 10 minut zrzutu to ponad 2GB. taki transfer oferują chyba wszystkie
współczesne dyski, więc jeśli gubi klatki nalezy sprawdzić czy na przerwaniu
kontrolera fw lub dysku nie siedzi jeszcze coś.
- gdyby tu nikt nie był w stanie nic Ci poradzić, spróbuj na
alt.pl.rec.videokamery

--
Pozdrv!
Andrzej