Firefox 1.0

Sebastian Marek proofek w vp.pl
Sob, 6 Lis 2004, 20:23:18 CET

> 0.8.4? Nie ma takiego thunderbirda. Moze 0.8-0.4? Jezeli tak, u mnie
> dziala jak najbardziej poprawnie.

> Moze to glupie, ale w konfiguracji wybrales oczywiscie jezyk polski?
>
> M.

Zrobilem strace przy instalacji polskiego langpacka i znalazłem chyba
przyczynę, dla której nie chce on działać:

getItemProperty failing for lack of an item. This means
getResourceForItem failed to locate a resource for aItemID (item ID =
file:///download/firefox-1.0.pl-PL.langpack.xpi, property = disabled)

Pytanie tylko co zrobić, żeby langpack zainstalował się poprawnie?

------
PrOOfeK