Firefox 1.0

Sebastian Marek proofek w vp.pl
Sob, 6 Lis 2004, 18:52:03 CET

Witam,

> 0.8.4? Nie ma takiego thunderbirda. Moze 0.8-0.4?
Oczywiście, jedno zero mi zjadło.
 > Jezeli tak, u mnie dziala jak najbardziej poprawnie.
No wydaje mi się, że u mnie też powinno, a jednak...
Teraz sobie przypomniałem, że na ZU wyskoczył mi błąd w oknie "gecko"
(na rootie uruchamia się bez problemów)
Strace na samym końcu daje mi coś takiego:

Failed to load overlay chrome://messenger/content/mailWindowOverlay.xul

Na szybko wygooglowalem coś po francusku, ale że tym językiem biegle nie
władam to wychwyciłem tylko powtarzającą się opcję --disable-xft

Może to na coś was naprowadzi.

> Moze to glupie, ale w konfiguracji wybrales oczywiscie jezyk polski?

Pytanie nie głupie, ale słuszne. Niestety nic w Extensions sie nie
pojawiło, więc nie miałem czego aktywować. Instalacja samego pakietu xpi
też niewiele pomogła - Polish lang się tam pojawił, ale włączyć się już
go nie dało :(

----
PrOOfeK