SATA na nForce2 +pld

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Nie, 7 Lis 2004, 00:40:43 CET

Witam serdecznie,

od kilku dni próbuję zainstalować u kolegi pld (ac) na dysku sata, bez
skutku, tzn system ejst zainstalowany ale nie potrafię go zbootować.
Kontroler zintegrowany w płytę MSI K7N2 na nForce2- na jakim to module
powinno chodzić? Żeby było ciekawiej to pldlive widzi kontroler i dysk (jako
hde), z tego co widzę to ładuje moduł amd74xx, ale jak dodałem tenże moduł
do initrd to wykrywa mi tylko normalne kontrolery ide (na jednym jest cdrw)
a sata nie. Próbowałem ładować do initrd sata_*, ustawiać w lilo
root=/dev/{h,s}da6, hde6 oczywiście też i dupa, kernel panikuje bo nie może
podmountować "/".
Mógłby ktoś poratować radą? :-)
TIA

pozdrawiam