Znowu konsola - tym razem jak przeskalować film na pełny ekran

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 7 Lis 2004, 23:08:16 CET

Dnia nie 7. listopada 2004 14:03, Wieslaw Kierbedz napisał:
> A doczytać manuala? Jakie powiększenie? - -zoom to nie wszystko.
> Moje propozycje:
>
> mplayer -zoom -xy <szerokość_w_pixelach-np.800> -fs
> <usunie_napisy_z_ekranu_(oprócz_1_linii_bieżących informacji> -vo fbdev2
> film.avi

zrobiłem tak:

mplayer -zoom -xy 800 -vo fbdev -fs film.avi

Na ekranie jest śmietnik od napisów co sa pod filmem i nie ma
tekstu/tłumaczenia za to pod filmem wyswietla się np linia postępu.  Napisy
czasu migają czyli ogólnie kicha.

> mplayer -fs -vo vesa film.avi # to u mnie działa automatycznie

Stasznie migają mi napisy/tłumaczenie

Miesiu

--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b