Nagrywanie p³yt audio

Michal Wcislo michalwcislo w interia.pl
Nie, 7 Lis 2004, 23:38:12 CET

Witam,

Podczas nagrywania p³yty audio zapycha mi siê pamiêæ - ilo¶æ wolnego ramu
maleje w oczach. Próbowa³em nagraæ p³ytê za pomoc± cdrecord i k3b i efekt
jest ten sam - w okolicy 10-11 utworu koñczy siê pamiêæ wszystko pada (mam
512 MB ram) i muszê zrestartowaæ maszynê.
Po ubiciu procesu nagrywania ilo¶æ wolnej pamiêci pozostaje na tym samym
poziomie. Co robiê nie tak ? Dlaczego pamiêæ siê nie zwalnia ?

a robiê tak:

cdda2wav -dev=/dev/hdc -O raw -H -B track
cdrecord -dao -v speed=4 dev=/dev/hdc -audio -pad *

--
Micha³ Wcis³o

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl