Znowu konsola - tym razem jak przeskalować film na pełny ekran

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 7 Lis 2004, 23:23:33 CET

Użytkownik Miesiu napisał:

>zrobiłem tak:
>

>mplayer -zoom -xy 800 -vo fbdev -fs film.avi

mplayer -quiet -zoom -xy 800 -vo fbdev2 -fs film.avi

Wszystko jest w manualu :>, a i samemu można trochę poeksperymentować :P.

>Stasznie migają mi napisy/tłumaczenie

A to możliwe, ja mam na starcie  vga=0x314, czyli 800x600 16 b - i tak
samo odpalam filmy - pewnie jeszcze kwestia karty i wersji vesa.

WK