DVD, Audio i inne

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 9 Lis 2004, 14:14:43 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/09/2004 01:43 PM:

> Tak.

> Tak. Zmień na 2.6.9 albo 2.6.7.

To ja sie dolacze-zainstalowalem sobie ostatnio jadro 2.6.10 z ac-test.
Problem jest taki, ze probujac cos nagrywac przez cdrdao (a moze
cdrecord-nie jestem pewien) K3B natychmiast sie wywala piszac, ze
prawdopodobnie wystapil "buffer under run". W informacjach debugujacych
widac takze jakies problemy z ustawieniem bufora. Czy problem jest znany,
czy nie (i czy powinienem wtedy podac wiecej szczegolow). Jezeli uruchamiam
AC na 2.6.8 wszystko dziala.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl