SoundBlaster Live i głośniki 5.1

Piotr Budny poducha w pf.pl
Wto, 9 Lis 2004, 14:51:43 CET

Witam,
kupiłem kartę SB Live, podłączyłem do niej głośniki 5.1 ale niestety
tylne głośniki milczą (lekko szumią). W mikserze nie ma też możliwości
ich podgłośnienia.

Używam modułów oss i zainstalowałem emu10k1-tools; próbowałem
edytować konfig ale nie dało to żadnych rezultatów.
`mplayer -channels 6` odtwarza film z 5 kanałowym dźwiękiem w AC3 tylko
na środkowym oraz przednich głośnikach.

Próbowałem uruchamiać pld livecd 1.64 (tam jest alsa) ale jedyne co się
zmieniło, to to, że tym razem przednie głośniki milczały, a tylne grały.

Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada jakiś sprawdzony sposób na
uruchomienie wszystkich 6 głośników tak, aby działały zarówno w
programach odtwarzających muzykę oraz filmach (nie tylko tych w AC3)?

Pozdrawiam,
Piotr Budny

--
Do przodu hej pasterze!