MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Pią, 12 Lis 2004, 12:44:46 CET

Dnia 12-11-2004, pią o godzinie 12:14 +0100, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
napisał(a):

> Na moim joggerze pokrótce opisałem jak uzyskać MS Fonty w PLD. Co o tym
> myślicie? Napisałem to głównie dla siebie, żeby się nie męczyć co
Zajrzałem, bo myślałem, że o czymś nie wiem i wbrew moim odczuciom
posiadanie w PLD fontów MS jest czymś prawie niemożliwym. A tu co widzę.
./builder --with license_agreement fonts-TTF-microsoft.spec
rpm -i fonts-TTF-microsoft-20020525-4.noarch.rpm

Czy to nie oczywiste, że trzeba sobie paczkę zbudować a potem ją
zainstalować?
Co zazwyczaj robisz, jak nie ma czegoś na ftp? Ja zaglądam do cvsa,
jeśli tam jest spec, to sobie to buduję i instaluję. Czy coś takiego
trzeba opisywać? Czy budowanie i instalację takich pakietów jak w32codec
też zamierzasz opisywać?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org