MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 12:47:44 CET

On Fri, 12 Nov 2004, Kamil Kosiński wrote:

> Zajrzałem, bo myślałem, że o czymś nie wiem i wbrew moim odczuciom
> posiadanie w PLD fontów MS jest czymś prawie niemożliwym. A tu co widzę.
> ./builder --with license_agreement fonts-TTF-microsoft.spec
> rpm -i fonts-TTF-microsoft-20020525-4.noarch.rpm
>
> Czy to nie oczywiste, że trzeba sobie paczkę zbudować a potem ją
> zainstalować?
Nie, jak się używa PLD miesiąc to wyobraź sobie, że nie. Może urodziłeś się
z tą widzą, ale ja nie, jak podejrzewam wielu innych użytkowników także.
Pewnie za rok wszystkie te kroki będą odruchem, ale na razie jeszcze nie są.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php