MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Pią, 12 Lis 2004, 13:02:36 CET

Dnia 12-11-2004, pią o godzinie 12:47 +0100, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
napisał(a):
> Nie, jak się używa PLD miesiąc to wyobraź sobie, że nie. Może urodziłeś się
> z tą widzą, ale ja nie, jak podejrzewam wielu innych użytkowników także.
A ja podejrzewam, że wielu takie rzeczy już wie. Nie raz na grupach ktoś
się o coś pyta i dostaje odpowiedź: "Zbuduj z CVSa."
Spokojnie :) Napisałeś: "Co o tym myślicie?" Następnym razem poprostu,
nie zadawaj takich pytań, bo najwyraźniej nie jesteś osobą, która jest w
stanie znieść słowa krytyki.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org