MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w isonews.pl
Pią, 12 Lis 2004, 15:59:09 CET

On Fri, 12 Nov 2004 15:45:21 +0100
niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote:

> Jeżeli chodzi mojej reakcji na Twoją uwagę, ja tylko opowiedziałem na
> Twoje pytanie. Moja odpowiedz była na poziomie Twojego pytania, które było
> nacechowane swoistego rodzaju agresją i mentorstwem (sformułowania typu "Czy
> to nie oczywiste..." "Co zazwyczaj robisz" po których następuje "Ja.."
> [Podejrzewam, że nasz egocentryzm jest na podobnym poziomie]) wobec mnie.

Wzruszyła mnie twoja historia.

> Co do Twojej powyzszej wypowiedzi. Co to ma za znaczenie, że wielu ludzi
> wie? Nie napisałe, że wszyscy nie widzą. Zauważy również, że nie należy
> liczyć tylko obecnych uzytkowników PLD. Przecież będą nowi, a zazwyczaj nowi
> nie widzą, że trzeba używać CVS.

To trzeba czytać.

> Ktoś porównał używanie CVS do jedzenia obiadu i gotowania go. Porównanie był
> całkiem celne, pociągnę je dalej "Jakoś nie zauważyłem, żeby moja 2 letnia
> chrześnica, gotowała sobie obiad, gdy jest głodna. To co ma z głodu umrzeć?"

??? Może lepiej się nie bierz za kontynuowanie czyiś myśli.

> To, że Ty się niczego z tego krótkiego wywodu nie nauczyłeś, to nie znaczy,
> że ja mam tego nie pisać, albo, że robię coś złego.

Wolny kraj, pisać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej (parafrazując
pewną przyśpiewkę)

> Jak ktoś zauważył ta grupa to -users-.

Tak jack.

> Tutaj nie wszyscy muszą kompilować paczki. Oni mogą chcieć używać dobrej
> dystrybucji jaką jest PLD i chcą robić to jak najłatwiej. No i moim zdaniem
> troszkę im to ułatwiłem.

Dziwne masz pojęcie o ułatwieniu pracy.

> Bo FontyMS, to taka, rzecz, która może być pierwszym kontaktem z CVSem.

Zależy kto co robi. Mi przez ostatnie 5 lat nie były potrzebne nigdy.

Hmmm ja w takich wypadkach używam www.foofle.com :P

> PS2
> (No ale po co przecież paladyni rodzą się z wiedzą o CVS w pamięci
> komórkowej, a innymi nie warto się zajmować.  - To może jest niepotrzebne,
> ale tak można zinterpretować Twoją wypowiedz.)

Znowu bredzisz ?!?

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło lcf<at>affils<dot>com   |*