MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 16:15:18 CET

On Fri, 12 Nov 2004, Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:
> On Fri, 12 Nov 2004 15:45:21 +0100
> niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote:

[...]
> Wzruszyła mnie twoja historia.
Odpowiedz na Twoim poziomie: Bredzisz.

[...]
> To trzeba czytać.
Tak. Dałem im jeszcze jeden kawałek do czytania. Czy to źle?
Nie chesz nie czytasz. Jak sam napisałeś 'wolny kraj'.

> ??? Może lepiej się nie bierz za kontynuowanie czyiś myśli.
Dlaczego? Nie słyszałem o patentach na myśli. Ale może w PLD jest inaczej.
Kto nie chce zrozumieć, ten nie zrozumie.

> Wolny kraj, pisać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej (parafrazując
> pewną przyśpiewkę)
Zgadzamy się.

> Dziwne masz pojęcie o ułatwieniu pracy.
Może i ma. A niby jaka jest 'koszerna' definicja ułatwiania pracy? Jestem
nowy, więc się nie znam.

> Zależy kto co robi. Mi przez ostatnie 5 lat nie były potrzebne nigdy.

Zależy. Znowu się zgadzamy. Ale ja nie pisałem do ludzi jak Ty. Swoją drogą
też wolałbym nie korzystać, ale pewnie jak wielu czasami musze z nich
skorzytać, bo co zrobić jak szef nie rozumie LaTeXa?

> Hmmm ja w takich wypadkach używam www.foofle.com :P

I co wpisujesz. Fajna strona o PLD?
A do archiwum z fufla się nie da dostać. Spróbój "ms fonty pld", pierwszy
link, strona z archiwum PLD, prowadzi donikąd (przynajmnie dzisiaj).

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php