MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Pią, 12 Lis 2004, 16:53:12 CET

Dnia 12-11-2004, pią o godzinie 15:45 +0100, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
napisał(a):
> Co do Twojej powyzszej wypowiedzi. Co to ma za znaczenie, że wielu ludzi
> wie? Nie napisałe, że wszyscy nie widzą. Zauważy również, że nie należy
> liczyć tylko obecnych uzytkowników PLD. Przecież będą nowi, a zazwyczaj nowi
Ale przecież nie trzeba. Nie chcesz, nie używaj.

> To, że Ty się niczego z tego krótkiego wywodu nie nauczyłeś, to nie znaczy,
> że ja mam tego nie pisać, albo, że robię coś złego. Jak ktoś zauważył ta
Pewnie, że nie. Chcesz to pisz. Może się komuś przyda.

> (No ale po co przecież paladyni rodzą się z wiedzą o CVS w pamięci
                         ^^^^^^^^
paladine != paladyn
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Paladine

Ja nie mówię do Ciebie niewzwód, czy jakkolwiek inaczej prawda?
Prosiłbym o to samo.

A teraz proponuję EOT

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org