MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 16:58:53 CET

On Fri, 12 Nov 2004, Kamil Kosiński wrote:

> Dnia 12-11-2004, pią o godzinie 15:45 +0100, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl

>                          ^^^^^^^^
> paladine != paladyn
> http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Paladine

> Ja nie mówię do Ciebie niewzwód, czy jakkolwiek inaczej prawda?
> Prosiłbym o to samo.

Przepraszam bardzo. Oczywiście niewidza nie zwalnia z obowiązków szacunku
dla drugiej osoby. Ale tak mi pasował do 'formy retorycznej':)

> A teraz proponuję EOT
EOT.

To było chyba klasyczny przykład niezrozumienie intencji drugiej strony. Jak
rozumiem obaj chcieliśmy dobrze i wyszło źle. Ale przyjemnie mi, że możemy
zakończyć ten wątek w sposób pokojowy.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php