MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 13 Lis 2004, 10:58:42 CET

On Sat, 13 Nov 2004, Michal Chruszcz wrote:

> It seems like on Saturday 13 of November 2004 10:02,
> niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl typed:

> Czyli to nie była Java Sunowska, lecz Blackdowna. Zatem wszystkie atuty
> Debiana względem PLD można OKDR.

Nie rozumiem. Przecież ta Blackdowana jest lepsza. (Tak przynajmniej
zrozumiałem).

Co zaś do przewag... To moja uwaga była może trochę bardziej ogólna. Bardzo
mi się spodobało porówanie do jedzenia i obiadu. Uzmysłowiłem sobie, że
przez 4 lata ... nie gotowałem ani razu obiadu, a codziennie jadłem :).
Czasami musiałem tylko coś z jakiejś knajpy na wynos wziąć. :))))

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php