Problem z kompilacją nowego jądra

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 14 Lis 2004, 15:53:15 CET

Witam!

On Sun, 14 Nov 2004, bankan wrote:

> Witam !!!
>
> Nie mogę na swoim PLD 1.0 (Ra) z jądrem 2.2.22 skompilować żadnego innego
> kernela. Chciałem przejść na 2.6.8, ale nie da rady. Próbowałem też z
> kernelami z serii 2.4.* i ciągle klapa. Wszystkie pliki potrzebne do

1) SOA#1 ;)
2) ... ale dlaczego klapa...tzn co się konkretnie dzieje że się nie
kompiluje (jakieś komunikaty co pisze itp?). Ja mam u siebie na Ra swoje
kernele z serii 2.4 (2.6 nie chce z innych względów stawiać na serwerach,
na Ac mi się zbudował 2.6 bez problemów na workstacji)
i zawsze mi się wszystko buduje. Może czegoś brakuje (jakiegoś -devel?).

> kompilacji zostały zaktualizowane. Może możecie coś poradzić i wytłumaczyć
> mi czemu nie da się kompilować?

chm...chętnie jak podeślesz jakieś konkretniejsze informacje...najlepiej
co pisze przed wywaleniem się, kiedy się wywala...dopiero na etapie
kompilacji właściwej czy po make config/menuconfig itp. ?
Bez tego to można by długo zgadywać.

> PS. Na RedHacie, Auroxie i Debianie kompiluje się bez problemu.
...na PLD też :).

Jan Meizner
jm w pld-linux.org