Zmiana predkosci polaczenia ethernetowego

bankan bankan w wp.pl
Sob, 13 Lis 2004, 13:17:01 CET

Witam!!!

Mam problem ze zmiana predkosci polaczenia ethernetowego. Musze zmienic
predkosc ze 100 Mb/s na 10 Mb/s. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale jak
miałem Windowsa to samo trzeba było robic bo inaczej siec nie dzialala.
Probowałem ethtool-em, jednak po wpisaniu:

# ethtool -s eth0 speed 10

Wyświetlał mi się coś takiego:

Cannot get current device settings: Invalid argument
    not setting speed

Wie ktos może jak to zrobic, by zaczelo dzialac. Może wiecie w jakim pliku
przechowuje się takie ustawienia. Za wszelka pomoc z gory dzieki!

Pozdrawiam Marcin