Problmy z X-ami (fluxbox,WindowMaker,gnome)

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 14 Lis 2004, 11:59:55 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 11:54:42AM +0100, Michal Pryczek wrote:

> Hmm.. jeżeli ulgę miało przynieść
> export GDK_USE_XFT=1

To jest dla gtk, fluxbox nie ma nic do tego.

> to chyba muszę szukać dalej, bo czcionek menu itd jak nie było widać tak
> nic się nie zieniło. Tak czy inaczej dzięki za pomoc

session.screen0.antialias:      true

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org