Zmiana predkosci polaczenia ethernetowego

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 14 Lis 2004, 12:04:31 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 12:04:04PM +0100, duch w wla.pl wrote:

> pewny jestes ze masz full duplex?

Mi zawsze pisze, ze mam FULL DUPLEX, ale jakos tych 200Mbit nigdy nie
widzialem, ale ja sie na tym nie znam...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org