kopete - braki

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 15 Lis 2004, 00:00:06 CET

Dnia 13-11-2004, sob o godzinie 22:45 +0100, Pawel Koska napisał(a):

> Ja mam problemy by dolaczyc sie do "rozmowy z wieloma uzytkownikami"
> Zazwyczaj mi sie Kopete wywala.... ale ja to uznawalem za wine
> uzyszkodnika :-)

dodatkowo korzystam z evolution i jest on uruchomiony klikam mail w
oknie rozmowy i nastepuje odpalenioe drugiej kopii (jakas opcja do
wpisania w kde domyslny klient??? )
--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl