X11 i XFree86

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 15 Lis 2004, 00:08:24 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 11:34:50PM +0100, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Grzegorz Szymański, wystukała:
>
> Organoleptycznie:
> 1. ściągasz i uruchamiasz:
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/xfree2xorg
>
> 2. generujesz xorg.conf poprzez:
> # X -configure

Nie

> 3. potem patrzysz co miałeś w XFree86.conf i poprawiasz/przenosisz do
> xorg.conf i działa

Tez nie

Powyzszy skrypt odpali upgrade XFree86->X11 ktory z kolei odpali
triggera przenoszacego konfiguracje. Jesli XFree dzialalo X11 powinno od
reki ruszyc.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org