data recovery

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Wto, 16 Lis 2004, 16:33:20 CET

Cytowanie Andrzej Augustynowicz <andree w ds5.agh.edu.pl>:

> ale tylko w przypadku jeżeli miało się partycje ext2/3, fat, fat32
> takich jak xfs nie odnajdzie...
>
> jeśli chodzi o xfs to polecam xfs_repair i backup tablicy partycji,
> skasowanych danych na xfs odzyskiwać się nie da

http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html

Tool to check and undelete partition
Works with the following partitions:
- FAT12 FAT16 FAT32
- NTFS (Windows NT/W2K/XP/...)
- EXT2/EXT3 (Linux)
- BeFS (BeOS)
- BSD disklabel
- CramFS
- IBM Multiboot
- JFS
- Linux SWAP (version 1 and 2)
- NSS (Netware)
- ReiserFS 3.5/3.6
- XFS

dwa razy ojciec skasowal mi partycje z calego dysku mialem tam niezla mieszanke
filesystemow, testdisk za kazdym razem spisywal sie na medal

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer