chroot i poldek

Wto, 16 Lis 2004, 17:10:38 CET

Osóbka znana jako Mateusz Kamiński, wystukała:

> Chodzi o to, że z systemu którego chcę zainstalować AC, czyli SuSE mogę
> odpalić poldka, zainstalować z lini komend pakiety, np.:
> kometa:/pld # ./poldek --root /pld --mkdir -c poldek.conf -i pakiet
>
> ale gdy zrobię chroot /pld, i chcę wydać to samo polecenie, lub próbuję
> rpm -ivh pakiet, to wyskakuje mi: Segmentation fault
>
> Może jakiś problem z bibliotekami

Ja to przerabiałem wiele razy (najczęściej instaluję w chroot z PLDRescue) i
mi działa. A pytanie o RAM było, bo poldek wykladał mi się na indeksach
już, jak za mało było w kompie pamięci (32 lub 16 MB - nie pamiętam) i bez
swapa nie chciał ruszyć - ale to Ciebie nie dotyczy...

pozdrawiam