PLD i igłówka

V-tec v-tec w pf.pl
Śro, 17 Lis 2004, 11:25:45 CET

Użytkownik Krzysztof Królikowski napisał:

>czy to jest OKI ML 380? bo jeśli tak, to zobacz tutaj
>
>http://linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Okidata-ML_380
>
>pobierz sobie plik ppd i dorzuć do sterowników w cupsie

od tej strony zaczynam szukanie podpowiedzi przy problemach z drukarkami :-)

Żeby wyjasnic do końca sytuację - do "normalnych" - ps-owych wydruków
mam laserówkę. Igłowa OKI jest używana do tekstowego wydruku faktur i
innych takich papierzysk ze starego dosowego programu chodzącego na
dosemu, który wyrzuca tekst (znaki ASCII bez polskich ogonków) do portu
drukarki.
wydaje mi się, że żadne sterowniki nie mają tu znaczenia.

Pozdrawiam

Witek Bałaban