rpm - nadal to samo

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Sob, 20 Lis 2004, 09:11:32 CET

Dnia 20.11.04 o godzinie 02:28 +0100, użytkownik The Undefined napisał(a):

> mozesz jasniej?
> 1. jakie jądro? z suse czy z pld?
Jądro w SuSE 2.4.21, PLD aktualne z FTP: 2.6.8
> 2. segfault masz już po instalacji pld, w chroocie?
Segfault  mam _zawsze_ gdy jestem pod PLD, czy to po instalacji wybiorę w
lilo PLD i później próbuję rpm -ivh, czy też z poziomu SuSE zrobię chroot
/pld
> 3. po uruchomieniu systemu w chroocie na jajku z pld też masz segfaulta?
Tak

Pozatym chciałem zbudować pakiet RPM ze speca, ale wywala mi problem
podczas kompilacji:
/home/matipl/rpm/BUILD/rpm/rpmio/.libs/librpmio.so: undefined reference to
`ne_s
end_request_chunk'
/home/matipl/rpm/BUILD/rpm/rpmio/.libs/librpmio.so: undefined reference to
`ne_s
et_request_chunked'
/home/matipl/rpm/BUILD/rpm/rpmio/.libs/librpmio.so: undefined reference to
`ne_f
inish_request'
collect2: ld returned 1 exit status

> zobacz ile masz wolnej pamięci - może gdzieś tutaj będzie leżeć
> problem...
Mam swapa 512 MB w pliku

--
Mateusz 'matipl' Kamiński