znikająca klawaitura

marcinek marcinek w nea.pl
Pon, 22 Lis 2004, 16:03:00 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> [...]
>

>Znaczy jak po załadowaniu?

Tak jest. Zaraz po "Check BIOS data" czyli na samym początku kernela.

>To jest klawiatura USB?

nie, ale to mi podsuwa pewną myśl.... Chyba gdzieś mam klawiaturę USB...

>Może się zepsuła?

Próbowałem drugą. (nie) działa tak samo :-(

>A może to problem z czym innym a nie klawiaturą? Może to pamięć?

Robiłem memtest z rescue. Wszystko ok. Mogę coś jeszcze zrobić?

>Może dziecko zepsuło? ;)

Próbowałem go o to zapytać, ale ciężko jest bezinwazyjnie wyciągnać to z
dziecka w wieku 2 lata i 10 miesięcy :-)

>Może to problem organizacji pamięci?

Raczej nie. Bo zwaliło się między rebootami. Raz było, reboot i nie ma.
nic nie zmieniałem w konfiguracji...

>Nie wiem czy burak w jajku, chipsety intelowskie są dość dobrze
>wytestowane, bo są popularne :) Mam kilka płytek, nie sprawiały
>problemów.

Zastanawiam się czy nie jest to kwestia jakiegoś uziemienia. Miałem
kiedyś coś podobnego jak mi piorun strzelił w linię energetyczną.
Maszyna po wyłączeniu na dobę odzywskała klawiaturę.

marcinek