Kernel 2.6.8-4.5 w test - co to za jeden? :)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 20 Lis 2004, 12:56:36 CET

Dnia sobota, 20 listopada 2004 12:12, Paweł Rumian napisał:
> Widze ze lezy cos takiego w ac-test i tak sie zastanawiam - czyzby byl
> to aktualny kernel 2.6.8 z ac wraz z nalozona latka rozwiazujaca
> problem nagrywania plyt?
> Czy moze dalej jedyna metoda na uzywanie nagrywarki jest zbudowanie
> kernela 2.6.9 z cvs, tudziez 2.6.10 - na co niestety poki co nie moge
> sobie pozwolic bo na tym komputerze nie chce ryzykowac ze cos mi nie
> zadziala...

Jak już gdzieś pisałem, 2.6.10-0.15 z preemptive i dobrze nagrywa płyty i
się jeszcze ani razu nie wykopyrtnęło jak 2.6.10-0.14 bez preemptive :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/