Kernel 2.6.8-4.5 w test - co to za jeden? :)

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 20 Lis 2004, 14:00:28 CET

On Sat, Nov 20, 2004 at 12:28:04PM +0100, Kamil Kosiński wrote:
> Niestety.

> A ja mam 2.6.8-4.5 + patch naprawiający ten problem. Masz stabilne jądro
> i działającą nagrywarkę :)

Wrrr, zapomnialem na smierc o tym. Moglbys mi tego patcha podrzucic.
Zaraz dodam.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org