akceleracja grafiki

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 20 Lis 2004, 14:39:14 CET

Dnia 20-11-2004, sob o godzinie 10:26 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia piątek, 19 listopada 2004 23:16, Krystian T napisał:
> [...]
> Może nie mam racji, ale dopisałbym po sekcji Modules takie coś:
>
> Section "DRI"
>     Mode 0666
> EndSection

Eee, tylko nie doczytałeś do końca - trzy ostatnie linijki ;)
No chyba, że miejsce w którym to jest dopisane ma znaczenie.
Najbardziej to mnie dziwi, że upgrade x-ów w moim przypadku spowodował
pogorszenie :(
Najpierw zrobiłem nowy config za pomocą xorgconfig a potem wziąłem
stary, tylko Keyboard zmieniłem na kbd - w obu to samo - direct
rendering No

Nie podoba mi się ten fragment logu
(II) Loading sub module "dri"
(II) LoadModule: "dri"
(II) Reloading /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libdri.a
(II) UnloadModule: "dri"
(EE) I810: Failed to load module "dri" (once-only module, 0)

libdri.a było już (co widać też w logu) ładowane wcześniej, a nigdzie
nie widzę wzmianki o modułach, które są w /usr/X11R6/lib/modules/dri
i810_dri.so  i915_dri.so
Krystian T

        "errare humanum est..."