PLD i igłówka

Witek Bałaban v-tec w pf.pl
Sob, 20 Lis 2004, 15:11:27 CET

Witek Bałaban wrote:

> hmm... jest to jakies rozwiązanie  i chyba na to pójdę bo jedynie to
> mi zostało i "bocianek" będzie w pełni funkcjonalny i gotowy do pracy :-)
>
> Zaczynam czytac o pisaniu filtrów...

 jak by się komus nudziło i przerobił mi ten skrypt na taki jak trzeba
to będę wdzięczny, bo choć jest on bardzo krótki to dla mnie i tak
czarna magia :(

wycięte z : http://www.linuxfan.pl/howto/printing.html

Przykładem prostego skryptu może być:

#!perl
# Powyższa linia tak na prawdę powinna zawierać pełną ścieżkę do perl-a
# Skrypt ten musi być wykonywalny: chmod 755 filter
while(<STDIN>){chop $_; print "$_\r\n";};
# Możesz też zakończyć znacznikiem "form feed": print "\f";

Pozdrawiam Witek