PLD i igłówka

Witek Bałaban v-tec w pf.pl
Sob, 20 Lis 2004, 17:24:13 CET

>A tego to już nie wiem, nie próbowałem nigdy.

skrypt pewnie działa jak trzeba, ale nie mam bladego pojęcia jak go
użyć.. przetrzepałem cały katalog /etc/cups w poszukiwaniu miejsca na
wpisywanie filtrów i nie znalazłem.dopisałem tylko w /etc/printcap w
linii OKI :if=/scieżka/a.out.
wydruk bez zmian

tak dla pełnej jasności igłówkę wykorzystuję tylko do druku z programu
przez dosemu. dosemu ma w pliku *.conf  takie mozliwości ustawiania wydruku:
-------------wycięte z dosemu.conf
## Printer settings

# list of (/etc/printcap) printer names to appear as LPT1, LPT2, LPT3
# (not all are needed, empty for none). Default: "lp"
# use "" if you want the printer_command (below) free-form (LPT1 only)

$_printer = "OKI"

# Print command to use. Default: "lpr", for "lpr -P printername".
# Sometimes (with CUPS) "lpr -l" is necessary.

# $_printer_command = "lpr -l"